Tuesday, August 14, 2012

BLOG ROSMAH MANSOR

Assalamualaikum

Maaf kalau entri kali ni ada yang tersinggung.. tapi saya just nak kongsikan apa yang saya fikir..

Zamzarina Zambri-Selebriti RTM, rasanya semua orng kenal kot - Pengacara Apa kata Wanita.
Saya selalu juga mengikuti blog beliau, http://zamzarinazambri.blogspot.com tapi sejak akhir2 ini banyak beliau keluarkan tentang  Rosmah Mansor.. mungkin beliau disuruh / dengan rela hati mempertahankan RM kerana kasih sayang beliau terhadap isteri Perdana Menteri kita. Yelah mengikut apa katanya pihak pembangkang selalu sangat mengeluarkan fitnah terhadap RM.

Ada pulak nak memfitnah orang sebaik RM tu kan? mujurlah ada ZZ yang sudi mempertahankan dan menyangkal semua dakwaan pembangkang..

Tapi kan kadang2 bila perlakuan melebihi kemampuan, atau sudu melebihi kuah, mungkin jugaklah akan timbul perkara ini.. yelah mestilah mendatangkan ketidakpuasan hati orang lain. Mungkin juga RM lebih agresif dari isteri2 PM yng terdahulu.. Mungkin rakyat marhain nak RM jadi seperti  isteri2 PM yang terdahulu..  berjalan seiringan tapi menyokong di belakang.. bukan melangkah lebih ke hadapan.. :)

Apepun kepada sesiapa yang peminat RM, bolehlah melayari blog Zamzarina Zambri.. Padanlah tema blog RM22.. Rosmah Mansur dan Zamzarina Zambri. >_<

Cerita terbaru tentang isteri Dr Fazley yang didakwa anak RM, adalah benar tapi sangkaan RM bertindak kejam terhadap anaknya itu disangkal kerana bersebab.. Apepun anda nilailah sendiri :)




3 comments: