Wednesday, October 17, 2012

Cara-cara Graduan nak BREAK...

Graduan Kimia : Saya banyak
terdedah dgn bahan kimia, saya
takut tak dpt beri zuriat. Kita
berpisah eh? "

Graduan Fizik : "Saya belajar pasal
fizik kuantum yg tak nampak, jadi
saya tak nampak awak dlm diri
saya. Kita clash"

Graduan Matematik : "Saya dah
buat kira-kira guna limit function,
mmg sampai sini saja limit
perhubungan kita"

Graduan Biologi : Maaf, saya dah
jatuh cinta dengan serangga dan
tumbuh-tumbuhan. Bukan dgn
awak lagi"

Graduan Pergigian : "Saya tahu yg
cinta awak palsu sepalsu gigi
palsu! Nyenyenye."

Graduan Perundangan : "Talk to
the hand, see you in court!"

Graduan Seni : "Gaya awak tak
cukup abstrak untuk menambat
hati saya. Maaf"

Graduan Pendidikan Jasmani: saya
tengok awak mcm bola jer!!

Graduan Perakaunan: Saya dah
kira-kira, saya tak nampak ada
sebarang keuntungan untuk terus
bersama dengan awak. Cukuplah
saya rugi setakat ni..

Graduan Pengajian Islam : "saya
solat istikharah malam tadi dan
sorry, awak tak ada dalam
petunjuk masa depan saya".

Graduan IT : Awak bukan lagi rangkaian
hidup saya...so kita breaklah...;p

ERK satu lagi tertinggal;

Graduan Kesetiausahaan : Awak tidak nampak macam bos,
                                        kita tak sesuai bergandingan bersama
                                        so kita terpaksa berpisah :P






10 comments:

  1. Kalau lepasan SPM je?

    'saya malu sebab tak dapat mengikut jejak awak ke menara gading... sampai di sini sajalah'...

    hehehe...

    ReplyDelete
  2. ahahah!!!kata 2 berlapik mengikut bidang masing2 ,ngeheheh!!!jmput follow kmbali,ye :)

    ReplyDelete
  3. hahaha lawak..saye graduan perakaunan..tapi dulu2zaman becinta ngan orang lain..[zaman jahil dulu] biler nak break kemain susah..!!! tak nampak ayat yang sesuai..;p

    ReplyDelete