Thursday, August 9, 2012

Mana kAu menghilang??

Harini mood untuk berblogging langsung takdak.. dah macam2 cuba nak dapatkan mood, dgr lagu raya, bw, tapi mcam tak bernafsu gak..
oh kemana kau menghilang?? kembalilah padaku?
kerana ukhwah yang telah ku jalinkan bersama kawan2 di sini tidakku mau terputus di tengah blog. huhu



9 comments:

  1. leeza ni ada mood nk BW.. tp bb membantutkan tau. geram...

    ReplyDelete
  2. hehehe..takpe de jugak yg sudi menjengah tu..rasanya semua paham, sb mood nie tak boleh dipaksa2 kan..

    ReplyDelete
  3. kena rilek2 tu..hehe

    http://qasehraihan.blogspot.com/2012/08/kegilaan-suka-beli-benda-cute-baby.html

    ReplyDelete
  4. sy pun sama... dah lama mood mengadap blog ni ilang.. adehhh

    ReplyDelete
  5. hahaa..mood nk balik kg dtg tu..tu yg mls nk mood ke laut kan..wei, nnt dtg rumah raya ke 5 erk..dtg tau..nk tgk anak ke dua mu..

    ReplyDelete
  6. Salam kenal. Kdg2 ada hari vit m tlebih pd akak. Camne nk wat ni.

    .

    ReplyDelete