Monday, August 6, 2012

Boleh jelaskan?


macam2 komen positif dan negatif.. positif sebab sudah terlerai rindu dendam..  tapi ada jugak yang negatif bila Abby membiarkan diri dipeluk dah mengapit Norman (bekas suami)
ada yang komen, tidak salah kerana berlapik.. 
saya agak musykil juga, jika begitu, apakah kita dibolehkan memeluk bukan muhrim sekiranya berpakaian lengkap dan tidak menaikkan nafsu? 





10 comments:

  1. dah tu nak tunding kato rg lain...

    ReplyDelete
  2. aah ek..macamla..
    mgkin dorang mcm xsensitif sgt dgn hal gitu xsprt org2 lain..huhuh

    ReplyDelete
  3. dtg lagi sis..hihi
    sementara cuti ni wat entry..hihi

    http://qasehraihan.blogspot.com/2012/08/cantiknya-kurma-puasaku-kali-ini.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. errkkk....kena bertanya pada yg lebih arif ni...

      Delete
  4. hahaa..x tau nak komen..tp heran gak tgk peel abby..skjp leh jadik alim..skjp grrr...

    ReplyDelete