Wednesday, July 25, 2012

WORDLESS WEDNESDAY



12 comments:

  1. hihii kelakar plak tgk gambo tu..

    a'aa jg pakaian kita kan..

    *saya xblik beraya di trg tp insyAllah akn blik trg awai thn dpn kot sbb sepupu saya kawen.. :-) kalau balik leh la jumpe.. cendering n pemin jaya tu dkt je :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah, pakai ketat macam telanjang tapi bila org tengok penuh bernafsu, nak marah plak kan?.. :)

      Delete
  2. sekarang ni leha duk kat mana yer?... saya ni alhamdulilah blh bersabar maybe sbb saya surirumah sepenuh masa... xda tekanan.. duduk pun jauh dr family..

    hubby pun jenis yg sempoi je.. xbyk karenah...

    tp xtau la bila dah ada ank 2 org camne kan.. tp harap2nya saya masih diberikan kesabaran yg tinggilah.. tu lah, doa saya...

    alisha pun setakat ni alhamdulillah.. dia mmg jenis yg xbyk ragam dr lahir lagi..

    ReplyDelete
  3. bulan puasa ni kena jaga sikit dalam semua hal kan hihi..lawak nau tgk kucing tuh

    ReplyDelete
  4. hahaha... comel tul lah kucing dua ekor tu.

    ReplyDelete
  5. Salam..Ummi follow sining....hehe.
    Salam kenal dari ummi jgk..Selamat berpuasa Saleha:)
    Memang wordless tgk kucing tu..hee...Pepun,bkn bulan Ramadhan je kne jaga pakaian kita, bulan2 lain pn kan...

    ReplyDelete
  6. Sama2lah kita saling mengingati..
    Bkn bln puasa je ,selagi hayat di kandung badan..

    Terima kasih sudi ke blog akak,,Jgn serik dtglah lagi ye!!.

    ReplyDelete