Tuesday, July 10, 2012

Nuffnang tengah gilake sekarang??




Nak  tanyala kepada semua blogger, korang ada tak masalah nak log in  nuffnang sejak 2 minggu lepas sehingga ke hari ini? Aku dah fed up ngan nuffnang ni, tak sudi kawan ngan aku lagikah? sampai hati dia.. selalujer cakap aku bukan member. aku tak pernah tukar password pun. bila dah reset password baru still tak boleh login gak.tapi baru 2 3 harini dah dapat log in tapi melalui ie je dan melalui pc kat opis je. kot google croam or mozilla or melalui lappy aku memang tak boleh login even guna ie.  Kenapa semua ini terjadi?? lepastu bila login  tu macam langsung takda perubahan, tak berupdate sejak 25jun sehingga sekarang. cek analitic pun tak kluar graf page view dan unic visitor.  dah hantar tiket dekat 10 tiketpun langsung takda respon.. KENAPA? ADA SAPE2 SUDI TOLONG?


7 comments:

  1. ekh ye ke?
    Ni yang nak kena pi check ni..
    LA pun dah lama tak check

    ReplyDelete
  2. Apa kata masuk churp churp pastu link kan sekali..
    MAna tau boleh..

    ReplyDelete
  3. insyaAllah akan cuba, nanti kalau saya taktau camna nak link kan saya tanya LA ye

    ReplyDelete
  4. sy xda masalah pulak... sblm ni jd gak gini.. tp time tu sy guna mozilla lps tu sy guna plak chrome, br ok... :-)

    ReplyDelete
  5. yer ker.. jap den pun nk singgah. haaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  6. nuffnang saya ok je tapi ciputttt jee RM nya...hahah

    ReplyDelete
  7. Kakak memang tak apply nuffnang. Berblog sesaja suka gitu, so tak pernah ambil tahu...

    ReplyDelete