Friday, July 6, 2012

kenapa tak boleh bukak??


Adoi. bikin hatiu sendu  resah gelisah, cuak dan perasaan bercampur baur plak petang2ni.. akuni dahlah dalam kategori rabun IT. Taktau nape setelah singgah satu blogni lepastu bila balik blog sendiri tetiba ada kuar macam amaran dari pakcik  google chrome,  kluar error apa ntah, aku yang gelabah seram terus close  than. bila bukak balik, pakcik google tetiba macam kene sindrom nyanyuk kot sebab macam tak bleh nak running blog akutu.. kluar separuhje aku tunggu hampir setengah jam tapi masih duk pusing2 gak, tak boleh running . 
Aku cuba bukak ikut explore dan mozilla takda masalah, aku taktau kot aku punya pc je yang gile. boleh tak kawan2 bagitau aku, korang boleh tak bukak blog aku dari google chrome melalui lappy/ pc korang? 
Harap tuan puan sekalian sudi membantu.. T.kasih ye..


                    

4 comments:

  1. maaf sy pun agak rabun IT hehe

    pakai ff jela klu cmtu

    ReplyDelete
  2. errr..ika tak penah kena cmnie. taktahu la cmne nk tolong .

    ReplyDelete
  3. Dulu penah jadi mcm tu
    Buka blog kawan2 guna ie
    Mmg kuar separuh je
    Tp bile buka pakai mozila baru dapat tgk seme

    ReplyDelete
  4. pada LA google chrome ni memang tak best sikit...
    Tak tau la napa mungkin terlampau laju kot tu yang jadi lemau tu..
    LA lebih suka guna en musang je..

    ReplyDelete